Baloniki z nadrukiem przy degustacji

Baloniki z nadrukiem
Baloniki z nadrukiem
W większych miastach co jakiś czas możemy natrafić na okazałe degustacje, połączone z możliwością wypromowania swojej firmy. Odbywa się to na świeżym powietrzu, w trakcie weekendu i jest to świetne miejsce do zaprezentowania swoich artykułów. Z tego też powodu warto zapisać się i zapewnić sobie jedno ze stanowisk, do którego dostęp będą mieli przechodnie. Można wtedy sprzedać znacznie więcej artykułów, dlatego specjalne przygotowanie okaże się niezbędne. Jest kilka ciekawych rzeczy, które można zastosować na tego typu społecznościowych spotkaniach.

Nasze stanowisko musi być kolorowe i przyciągające uwagę. Ciekawym elementem będą więc baloniki z nadrukiem, jakie będą swobodnie powiewać nad daszkiem naszego miejsca. Wtedy zapewnimy sobie lepszą widoczność. W przypadku tłoku może być bowiem na widoku tylko to, co unosi się nad głowami. Wspomniane baloniki z nadrukiem muszą mieć odpowiedni kolor, który nie będzie zlewał się z naszym logotypem. Musi ono być wyraźne, wielkie i widoczne także ze znacznej odległości.

Dodatkowo możemy wykorzystać małych przechodniów, którzy zrobią nam ciekawą małą promocję na terenie miejskich targów. Baloniki z nadrukiem przyciągają bowiem najmłodszych i chyba żaden z nich nie odmówi niesienia choć jednego barwnego balonu wprost do domu. Oczywiście taka promocja powinna być darmowa. Koszt ich wyprodukowania jest bowiem znikomy i wręcz nie możemy życzyć sobie pieniędzy za rozdawane dzieciom balony.

Jako, że są to degustacje, można również skorzystać z innych reklamowych gadżetów jakim są słodycze. W sieci dostępne są landrynki, krówki czy też czekoladki, które można opatrzyć opakowaniem z naszym logotypem. Pamiętajmy jednak, że przy słonecznej i ciepłej pogodzie cukierki czekoladowe mogą ulec roztopieniu i ich rozdawanie może przynieść odwrotny skutek. Jak widać, w przygotowaniu takiego promocyjnego stanowiska trzeba pamiętać o każdym szczególe, aby nasza marka kojarzyła się później tylko z przyjemnymi chwilami. Wykorzystajmy taki targowy dzień nie tylko do sprzedaży, ale również reklamy.